Surf naar https://account.kuleuven.be/mfareset . Meldt aan met je account-nummer en wachtwoord.
Als je je wachtwoord ook niet meer weet, zie
https://servicedesk.vives.be/otrs/public.pl?Action=PublicFAQZoom;ItemID=13
Als je de resetcode ooit genoteerd hebt (of een foto van hebt) kan je die hier intikken en de stappen volgen die op het scherm komen.
Als je geen resetcode hebt en als KU Leuven beschikt over je rijksregisternummer krijg je een link te zien
Als dit ook niet lukt (geen rijksregisternummer gekend, geen ITSME, pin/puk-code van je eID-kaart niet gekend), dan antwoord je gewoon op dit ticket en geef je je rijksregisternummer door (als je dit hebt) of je geboortedatum (als je geen rijksregisternummer hebt).
Als je werkt via 'Reset eID of ITSME': - Klik op die link
- klik dan op 'Versturen'
- klik op 'Ga verder'
- Login via eID of ITSME
- als dat gelukt is, kan je klikken op 'registratie pagina' of surf je naar https://account.kuleuven.be/mfa
- Klik op 'Toestellen beheren'
- Klik op 'Toestel toevoegen'
- Je komt op een pagina met uitleg, klik op Volgende
- Je komt op een pagina met de mogelijkheid om een QR-code voor Google Play of App Store van de KULeuven Authenticator te krijgen. Als de App al geïnstalleerd is op je smartphone kan je op Volgende klikken.
- Er komt een QR-code dat je moet scannen met de KULeuven Authenticator App op je smartphone.
- Op je smartphone klik je na het scannen van de QR-code op 'Koppelen nieuw gebruikersprofiel'
- Tik 2 keer een pincode in (die je onthoudt)
- Als alles goed verlopen is, verdwijnt de QR-code