Ik krijg volgende melding maar kan niet aanmelden



Op login-scherm, tik als e-mailadres je emailadres in (dus met @vives.be of @student.vives.be).
Nu word je opgeleid naar de gekende login-pagina van VIVES
Meldt aan met je accountnummer (u-nr / r-nr / c-nr). en je wachtwoord.

Nu zouden de Adobe programma's weer moeten werken.

Adobe programma's starten nog niet

Vermoedelijk heb je een aantal mails gekregen van Adobe om je gegevens te migreren.
Surf naar https://account.adobe.com (of zoek die mails opnieuw op en voer uit wat er staat)

Tik als e-mailadres je VIVES-mailadres in. Daarna kies je voor Enterprise-ID.
Meld je aan met je accountnummer en je wachtwoord.
Vink "Ja, ik wil dat Adobe mijn inhoud overzet." aan, en klik op Doorgaan.
Start de gewenste Adobe software opnieuw op en je krijgt een melding dat je wordt afgemeld.
Na de software opnieuw gestart te hebben, zou dit moeten werken.

Als je nog steeds problemen hebt, neem je best op het https://servicedesk.vives.be