Dit heeft hoogst waarschijnlijk te maken met meerdere schermen en/of resolutieproblemen eigen aan Windows.

Je kan één van de volgende zaken proberen:
  1. werk voor Navision binnen vdi met slechts 1 scherm. Druk daarvoor op het klavier op Windows-P

    Kies voor 'alleen PC-scherm' of eventueel voor 'alleen tweede scherm'
  2. Zet de schaal van het scherm op 100%. Tik onderaan 'resolutie' in en kies voor 'de resolutie van het beeldscherm wijzigen'. Zet de schaal op 100%
  3. Probeer een instelling van Citrix Workspace te wijzigen. Klik op 'verborgen pictogrammen' (rechts onderaan werkbalk Windows). Rechtsklik op Citrix Workspace en kies voor 'Geavanceerde voorkeuren'. Klik op 'Hoge DPI' en selecteer 'Nee, gebruik de systeemeigen resolutie'. Start de Citrix sessie opnieuw
  4. Als geen van de bovenste manieren helpt, kan Navision lokaal op het toestel geïnstalleerd worden. Neem daarvoor contact op met de servicedesk via https://servicedesk.vives.be --> webformulieren.